۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85147871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات انتقام جویانه در آماده باش کامل قرار گرفت

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حمله انتقام جویانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری، چهار شنبه شب سطح آماده باش خود را به بالاترین حد رسانده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، این آماده باش از بیم عملیات انتقام جویانه پس از ترور سه جوان فلسطینی در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلمه در جنین روی می‌دهد.

سازمان امداد و نجات فلسطین چهارشنبه شب تأیید کرد که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی فلسطینی سه تن به شهادت رسیدند.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تأیید ترور جوانان فلسطینی اعلام کرد: ما رویکرد تهاجمی و پیشدستانه را درپیش خواهیم گرفت و از تمام ابزارهای موجود استفاده خواهیم کرد و هر فلسطینی باید هزینه سنگینی را بپردازد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که این نخستین تروری است که از سال ۲۰۰۵ در کرانه باختری و از راه هوا صورت می‌گیرد.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که عملیات ترور مبارزان فلسطینی در جنین بوسیله یک فروند پهباد "هرمز ۴۵۰" انجام گرفته است.

از سوی دیگر، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که نیروهای اشغالگر صهیونیست از ورود کادر درمان و امداد و نجات برای رسیدن به محل حمله پهپادی به خودروی فلسطینی‌ها در الجلمه خودداری می‌کنند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد خودرویی که در جنین توسط پهباد صهیونیستی هدف قرار گرفته شد، ۵ سرنشین داشته است.

پیشتر نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از عملیات ترور چند مبارز مقاومت در جنین بوسیله پهباد خبر داد.

پیش از این جنایت نیز شهرک نشینان تندرو و مسلح صهیونیست امروز (چهارشنبه) در ادامه وحشیگری خود به شهرک «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینی‌ها کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «عمر قطین» جوان ۲۷ ساله در حین مقابله و مبارزه با شهرک نشنیان در ترمسعیا واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha