۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85148201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخبگان حس مسوولیت‌پذیری مردم را در جنگ نرم با دشمن تقویت کنند

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: نخبگان لازم است که حس مسئولیت‌پذیری مردم را برای رفع مشکلات، مطالبات و نیز جنگ نرم با دشمن تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان خمینی شهر و دیدار با مسوولان و نخبگان این منطقه افزود: مسوولیت مطالبات و تعادل جامعه بر عهده تک تک افراد جامعه است و دولت به تنهایی مسوول رفع مشکلات نیست.
وی با تاکید به اینکه باید روند رفع مشکلات مردم به دست مردم بازنگری شود، افزود: مسوولیت پذیری مردم موجب می‌شود که بسیاری از مطالبات در سطح کلان دریافت و تعیین تکلیف شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ساحت جنگ در کشور همچنان پابرجاست، تصریح کرد: جنگ تمام نشده و پس از دوران دفاع مقدس وارد مرحله جدید جنگ نرم در ابعاد سیاسی و اقتصادی شده ایم و افراد بی حجاب، اُسرای اثرات این جنگ نرم توسط دشمن هستند.
وی ادامه داد: مردم در ساحت جنگ جدید باید رویکرد احساس مسوولیت داشته باشند و چهار عنصر افراد فریب خورده ،آسیب دیده، آسیب پذیر و دشمن را در قضاوت های خود درنظر بگیرند.
مرتضوی اضافه کرد: اقدامات سلبی و محدود کننده به جای خود اما نخبگان باید در برخورد مشکلات احساس نگاه خیرخواهانه و محبت آمیز را ترویج کنند.

حجت الاسلام محمد نقد علی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: مسوولان در مقابله با امکانات نزدیک بودن اصفهان به خمینی شهر را مطرح می کنند و در واقع سایه اصفهان بر خمینی شهر موجب محرومیت این شهرستان از برخی امکانات شده است.

شهرستان خمینی شهر با مساحت برابر ۱۷۵ کیلومتر مربع ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha