۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85149555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد اعضای جوانان هلال احمر زنجان ۲۲۳ درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد اعضای جوانان عضو هلال احمر استان ۲۲۳ درصد رشد یافت.

حکمت الله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوانان سرمایه‌های عظیم هلال احمر محسوب می شوند که باید از ظرفیت و پتانسیل این قشر پویا و فعال در فعالیت‌های مختلف به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: عضویت، حضور و فعالیت جوانان در هلال احمر فرصت مطلوبی برای ارائه خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه به جامعه هدف است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان عضو هلال‌ احمر در فراخوان‌ها و برنامه های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضور دارند که این مهم فرصت ارزشمندی برای ارتقای توانمندی آنها است.
هاشمی تاکید کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۲۷۶ نفر از جوانان استان زنجان عضو جمعیت هلال احمر شده اند.
وی یادآوری کرد: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۹۴۰ نفر بود که امسال تعداد اعضای جوانان هلال احمر استان زنجان به رشد بیش از ۲۲۳ درصدی رسید.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه مندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت های آن می توانند با مراجعه به کانون های دانشجویی در دانشگاه ها، کانون های دانش آموزی در مدارس و خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.
هاشمی افزود: علاوه بر این علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود و یا از طریق سامانه https://members.rcs.ir عضویت خود را ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha