پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک با جدیت در حال پیگیری است

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک که منجر به کشته شدن نوجوان ۱۱ ساله شد با جدیت در حال پیگیری است.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز شنبه در حاشیه دیدار با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان مرکزی، افزود: پرونده حادثه پارک شهدای گمنام در حال رسیدگی است و نیاز به تکمیل تحقیقات دارد و در صورت اعلام نظریه کارشناسی دستگاه قضا با متخلفین برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا عرصه‌های مختلف حقوقی، کیفری، اصلاح امور، اجرای عدالت، مبارزه با ظلم و تبعیض را وظیفه ذاتی خود می‌داند و در استان مرکزی با وجود محدودیت در بخش نیروی انسانی تمام ظرفیت عدلیه برای تحقق این مهم بکار گرفته شده است.

پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک با جدیت در حال پیگیری است

تعیین تکلیف پروژه هشت هزار و ۱۰۰ واحدی نیازمند عزم جدی نهادهای متولی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خصوص پروژه هشت‌هزار و ۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک نیز گفت: طرح نهضت ملی در این استان به غیر اراک شرایط رضایتبخشی دارد که نیاز است نهادهای متولی با یک عزم جدی و تصمیم‌گیری درست پروژه هشت هزار و ۱۰۰ واحدی را تعیین تکلیف کنند و متقاضیان این طرح بدانند که دستگاه قضا در صورت مشاهده تخلف یا ترک فعل در این طرح برخورد قاطعانه می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: البته باید این نکته را متذکر شد که مسئله نهضت ملی در برخی دیگر استان‌های کشور نیز با مشکل مواجه شده که در سطح ملی در حال پیگیری است و به زودی این مشکلات حل می‌شود.

تذکر جدی به مسئولان در خصوص حذف نقاط حادثه خیز جاده‌ها

پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک با جدیت در حال پیگیری است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان مشکلاتی در حوزه جاده‌های استان نیز گفت: در بازدیدهای اخیری که برخی جاده های استان به خصوص جاده اراک - قم محدوده راهجرد انجام شد نکات مهمی از جمله اصلاح روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز به نهادهای متولی تکلیف شد.

حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: بخش‌هایی در احقاق حقوق، منافع و مصالح عمومی در کشور وجود ندارد که دادگستری برای باز پس‌گیری حقوق مردم ورود پیدا نکرده باشد.

وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم معرفی کرد و گفت: رسالت خطیر و سنگین خبرنگاران در دنیای امروز با وجود مخابره خروارها اخبار دروغین رسانه‌های غربی بر ما پوشیده نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی وظیفه اصلی خبرنگاران را انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات عنوان کرد و گفت: عدم حضور اصحاب رسانه در برخی برنامه‌های دادگستری به دلیل وجود ملاحظات داخلی است که نباید این مهم به معنی عدم توجه یا عدم اعتماد به اصحاب رسانه تعبیر شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند، لذا علاوه بر انعکاس اخبار و اطلاعات می‌توانند در بیان انتقادات و پیشنهادات هم کمک حال دستگاه قضا باشند؛ ما از انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم.

پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک با جدیت در حال پیگیری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha