۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1408
کد خبر: 85150046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط تیم ملی فوتبال بانوان بهتر شده است

۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85150046
شرایط تیم ملی فوتبال بانوان بهتر شده است

ارومیه - ایرنا - دروازه‌بان ارومیه‌ای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط تیم ملی نسبت به قبل بهتر شده و برای رسیدن به المپیک و بهتر شدن تیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی و مهیا شدن فضای تمرینی مناسب هستیم.

سمیرا محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان حضور «مریم آزمون» به عنوان سرمربی با تماشای بیشتر بازی‌های لیگ و رصد بازیکنان، بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کردند و شرایط تیم نسبت به قبل به مراتب بهتر شده است.

وی اظهار کرد: در طی این مدت، رتبه تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی، ۶ پله بهبود یافته و اکنون در رده ۶۱ جهان هستیم که این برای اولین بار است.

دروازه‌بان ملی‌پوش ارومیه‌ای در خصوص مقدماتی المپیک نیز گفت: در مرحله مقدماتی، بدون شک بازی‌های بسیار خوبی برگزار کردیم و با شکست میانمار برای اولین بار موفق به صعود شدیم تا اتفاقی بزرگی برای فوتبال بانوان رخ داده باشد.

وی ادامه داد: آینده تیم ملی اگر امکانات خوبی تدارک دیده و بازی‌های تدارکاتی نیز بیشتر شود با توجه به برگزاری مرحله دوم مقدماتی در آبان امسال به میزبانی کشور استرالیا و حضور تیم‌های قدرتمندتر، امکان کسب نتایج مدنظر خواهد بود تا شاهد درخشش ورزش کشورمان باشیم.

محمدی اضافه کرد: تقاضایم از مسوولان استانی، در اختیار قرار دادن زمین تمرین و باشگاه ورزشی بدنسازی تا با آمادگی کامل در اردوهای تیم ملی و مسابقات پیش رو حضور یابیم.

وی در خصوص حضور بانوان فوتبالیست از آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در تیم ملی در چند سال گذشته افزود: فکر می‌کنم استعدادهای خوبی در رشته فوتبال بانوان در این استان هست که متاسفانه دیده نمی‌شوند با این حال حضور چند ملی‌پوش هم اتفاقی نیست و می‌توان با کمی توجه بازیکنان بیشتری به فوتبال بانوان ایران معرفی کرد.

محمدی تاکید کرد: از مسوولان تقاضای توجه داریم چون مطمئنا می‌توان دختران با استعداد زیادی در رشته فوتبال شناسایی و معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، سمیرا محمدی متولد ۱۳۷۱ سابقه حضور در تیم‌های مختلف لیگ برتر فوتبال بانوان از جمله همیاری آذربایجان‌غربی و حضور به عنوان لژیونر در لیگ برتر ترکیه را داشته و سابقه چند بازی ملی در کارنامه خود دارد.

محمدی در آخرین اردوی تیم ملی که تا ۲۸ خرداد ادامه داشت حضور یافته و احتمالا یکی از نفرات تیم ملی در ۲ بازی دوستانه با روسیه در اواخر تیر ماه جاری خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha