۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85150088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک فلسطینی دیگر بدست نظامیان صهیونیست در نابلس

تهران-ایرنا- منابع خبری از شهادت یک شهروند فلسطینی دیگر به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، وزارت بهداشت شهر رام الله امروز (شنبه) اعلام کرد که «طارق محمد خلیل ادریس» جوان ۳۹ ساله فلسطینی بر ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس به شهادت رسید.

طبق این گزارش، این جوان فلسطینی در حمله بامداد نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «عسکر» در نابلس درپی اصابت گلوله دچار جراحت شده بود و امروز به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در ادامه گزارش داد که با شهادت ادریس شمار شهدای امروز به دو نفر افزایش یافت و صبح امروز نیز «اسحاق حمدی العجلونی» ۱۷ ساله به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود.

برپایه این گزارش، با شهادت طارق محمد خلیل ادریس تعداد شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به ۱۸۴ نفر ازجمله ۳۰ کودک و ۶ زن رسید.

طی ماه آوریل نیز درپی درگیری‌ها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha