الخیارین: وفایی یک استثنا در اسنوکر خاورمیانه است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر در خصوص قدرت‌نمایی ایران در این رشته گفت: حسین وفایی در خاورمیانه یک استثنا است و امیدوارم در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرد.

مبارک الخیارین رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا سطح بالایی دارد و ایرانی‌ها در آن همیشه سرآمد هستند ما انتظار قهرمانی از ستارگان اسنوکر شما داشتیم و این انتظارات نیز برآورده شد.

رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر این را هم افزود: با توجه به درخشش اسنوکربازهای ایرانی به دنبال آن هستیم تا در سال آینده میزبانی یک رقابت جهانی اسنوکر ۶ توپ را برای ایران بگیریم و این پاداش خوب برای قدرتنمایی ایران در قاره کهن است.

مبارک الخیارین در خصوص تعامل سازنده ایران با فدراسیون جهانی گفت: ایران با ما ارتباط و تعامل خوبی دارد و مانند بردار هستیم هر اقدامی که بتوانیم برای توسعه اسنوکر در این کشور انجام خواهیم داد. ایران یکی از کشورهای خوب و امن آسیا به شمار می‌رود و من سه بار به ایران آمدم و از نزدیک شاهد امنیت این کشور بودم.

رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر در خصوص درخشش حسین وفایی در سطح جهان نیز گفت: حسین بازیکن فوق العاده‌ای است و در خاورمیانه اسنوکر بازی مانند او کمتر پیدا می‌شود. او اکنون در جمع ۱۶ اسنوکر باز برتر دنیا قرار دارد و امیدوارم به جمع چهار نفر برتر برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha