۵ تیر ۱۴۰۲، ۷:۱۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85151095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاها در خدابنده حفر شد

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان خدابنده گفت: طی ۲ سال گذشته برای تامین آب شرب روستاها در این شهرستان ۱۷ حلقه چاه عمیق و دستی حفر شده است.

جواد تاراسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت هشت مخزن برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در سطح شهرستان احداث شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۷ روستا با تنش آبی در شهرستان داشتیم، افزود: اگرچه در تامین آب شرب پایدار به وضیعت متعادلی که مردم انتظار دارند نرسیده ایم ولی آنچه از دستمان برآمده برای تامین آب این روستاها انجام داده ایم.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: در راستای توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی و توسعه خطوط انتقال آب در شهرستان خدابنده طی ۲ سال گذشته بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده که عملکرد شهرستان در این حوزه چند برابر میانگین استان است.

تاراسی از شناسایی ۲۶۰ مورد انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان خدابنده طی سه ماه امسال خبر داد و گفت: استفاده غیر مجاز و بی رویه از آب شرب یک آفت در موضوع تامین آب شرب پایدار در روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده غیر مجاز از آب برخوردهای قهری هم پیش بینی شده است و در این راستا خود شهروندان هم باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha