صعود ۱۰پله‌ای ایران در رنکینگ دیویس‌کاپ

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تنیس ایران درباره جایگاه تیم ملی در دیویس‌کاپ گفت: رنکینگ ما ۱۰ پله بالاتر رفته و حالا نزدیک به تیم عربستان شده‌ایم و این اتفاق خیلی خوبی است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، محمدرضا توکلی در اولین روز اردوی تیم ملی تنیس درباره برنامه‌های ملی‌پوشان اظهار داشت: از امروز تمرینات به صورت یک برنامه آغاز شده و اردو را با ۶ بازیکن شروع کردیم. هفته آینده به ترکیب نهایی خواهیم رسید که ۵ نفر در آن جای دارند و تمرینات مخصوص مسابقات است که بازیکنان را به بالاترین سطح ممکن برای مسابقات برسانیم. پس از این برنامه می‌خواهیم در اردوی ساری شرکت کنیم و قبل از آن ۸ روز با یک تیم روسی بازی می‌کنیم. مسابقات جایزه بزرگ را در ساری برگزار کرده و پس از آن به تهران می‌آییم تا برای اعزام به سریلانکا آماده شویم.

سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به شاخصه‌های دعوت افراد اضافه کرد: بازیکنان وضعیت خیلی خوبی دارند و حدود ۶ یا هفت ماه است که درگیر مسابقات هستند. به شاخص‌هایی که می‌خواستیم در این مدت رسیده‌ایم و اردو را تا ۱۴ تیرماه ادامه خواهیم داد. یک تمرین چهار یا پنح روزه نیز در ساری داریم و نگاه ما به مسابقات جایزه بزرگ هم برای بالاتر رفتن سطح ورزشکاران است.

وی ادامه داد: با تیم روسی که به تهران می‌آید در قالب دیویس‌کاپ مسابقه خواهیم داد و همین روند را در مسابقات ساری نیز پیش خواهیم گرفت. آب و هوای سریلانکا از نظر رطوبت و ارتفاع بسیار به ساری نزدیک است و علت انتخاب این مکان برای برگزاری مسابقات هم همین موضوع است تا ورزشکاران ما آمادگی بیشتری پیدا کنند.

توکلی درباره جایگاه جهانی دیویس‌کاپ ایران گفت: رنکینگ ما ۱۰ پله بالاتر رفته و حالا نزدیک به تیم عربستان شده‌ایم و این جایگاه خیلی خوبی است. در حال حاضر سید ششم را داریم و در گروه ۳ نیز ثبات پیدا کردیم. اگر بتوانیم جزو دو تیم برتر قرار بگیریم، می‌توانیم به رقابت‌های جهانی پا بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha