عبدی: امشب راحت می‌خوابم؛‌ صعود به جام‌جهانی حاصل تلاش تیمی بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم نوجوانان فوتبال ایران، گفت: با صعود به جام‌جهانی امشب راحت می‌خوابم. در این مدت کادر فنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و صعود به جام‌جهانی حاصل تلاش تیمی بود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، حسین عبدی پس از برتری تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر یمن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام‌جهانی، تاکید کرد: بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم، در فوتبال گاهی با شرایطی مواجه می‌شوید که می‌تواند در کسب نتیجه موثر باشد. در این دیدار بازیکنان من تلاش کردند تا به هدفی که دارند برسند و خوشحالیم که با برتری در این دیدار، جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: قبل از این بازی آنالیز کاملی از حریف داشتیم و می‌دانستیم از چه طریقی می‌خواهند روی دروازه ما حمله کنند. آنها با یک دفاع متمرکز جلوی نفوذ ما را بسته بودند و در خط میانی نیز بازی پر فشاری را شاهد بودیم. در نهایت تلاش دو تیم بی نتیجه باقی ماند و تکلیف تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شد.

او یادآور شد: ما آمده‌ایم تا نتیجه بگیریم،‌ این بازی تمام شد و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم تا در نیمه‌نهایی عملکردی بهتری نسبت به دیدار با یمن داشته باشیم.

عبدی به سرعت بازیکنان یمن اشاره کرد و گفت: به بازیکنانم گفته بودم ریسک نکنند تا مقابل بازیکنان سرعتی آنها دچار مشکل نشویم و آنها خیلی خوب این موضوع را در طول بازی رعایت کردند.

وی درخصوص درخشش تیم ایران در ضربات پنالتی و عملکرد خوب سنگربان کشورمان یادآور شد: در هر تمرین روی پنالتی‌ها کار می‌کنیم و از نظر ذهنی برای این موضوع آمادگی کامل داشتیم.

او خاطر نشان کرد: در این مدت به سختی کار کردیم تا امروز نتیجه بگیریم، کادر فنی و بازیکنان تلاش مضاعفی دارند تا تیم در این رویداد نتیجه بگیرد و برای یک هدف مشترک به میدان می‌رویم. الان هم بر روی بازی‌های بعدی کار می‌کنیم و باید یک طراحی جدید برای حضور در مسابقه بعدی داشته باشیم. امشب را راحت می‌خوابیم و از فردا دوباره شروع می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha