۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85151924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق ۲۸ دستگاه دولتی پرمصرف در گیلان قطع شد

۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85151924
برق ۲۸ دستگاه دولتی پرمصرف در گیلان قطع شد

رشت – ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه برق ۲۸ دستگاه دولتی پرمصرف در گیلان قطع شده است، اعلام کرد: برق ادارات و دستگاه‌های دولتی پرمصرف پس از صدور اخطار در صورت بی‌توجهی به مقوله مدیریت مصرف انرژی قطع می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه شرکت توزیع نیروی برق گیلان به نقل از محمد تقی مهدی زاده؛ برق ادارات یاد شده بدلیل رعایت نکردن الگوی صحیح مصرف پس از پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف آنها انجام شده و در همین راست ۳۶۶ اداره استان نیز اخطار قطع برق دریافت کردند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مدیریت مصرف برق را از دستگاه‌های زیرمجموعه‌ خودآغاز کرده است، افزود: اگر ادارات و سازمان‌هایی که از این شرکت اخطار دریافت کرده اند، الگوی مصرف برق را رعایت نکنند در مرحله نخست برق آن‌ها قطع و در صورت تکرار علاوه بر معرفی به مراجع ذی‌صلاح، اسامی این نهادها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به فعالیت مستمر و جدی اتاق پایش این شرکت وگروه‌های نظارت بر مصرف برق ادارات گفت: ادارات باید در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ در مصرف برق صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان که اقدام به کاهش مصرف برق نموده‌اند، افزود: ادارات، سازمان ها و صنایع استان می توانند در زمان های اوج مصرف برق و استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت تولیدی دیزل ژنراتورهای خود درمهار پیک بار تابستان سال جاری و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین، کمک شایانی به این شرکت نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha