۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85152142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: پیشرفت اقتصاد دانش بنیان در گرو رفع نیازهای فناورانه است

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از برگزاری پنج رویداد و نمایشگاه نیازمندی‌های استان در سال جاری خبر داد و گفت: پیشرفت اقتصاد دانش بنیان در گرو رفع نیازهای فناورانه است.

به گزارش ایرنا از خبر روز دوشنبه استانداری تهران؛ محمد علی‌مهری در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه نیازمندی‌های استان با اشاره به ضرورت توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: تولید، توزیع و کاربرد دانش، محرک اصلی رشد اقتصادی و اشتغال در فعالیت اقتصادی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی در فرآیند خلق دانش، ذخیره‌سازی و به اشتراک گذاری و رفع نیازهای فناورانه با برگزاری رویداد، پیشرفت اقتصادی را تضمین می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلات اولویت‌دار استان پنج نمایشگاه در حوزه صنعت، گردشگری، خدمات، کشاورزی و دانش بنیان در سال جاری برای رفع نیازهای فناورانه مشترک در استان برگزار می‌شود.

علی‌مهری ادامه داد: با برگزاری این رویدادها و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان و شتاب دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.

وی به ظرفیت دانش در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و غیره در استان اشاره کرد و یادآور شد: احصا نیازهای فناورانه از سوی دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف که عمدتا نیاز مشابه و روش تولید مشابه دارند با رفع نیاز مشترک، بستر رشد اقتصادی تسهیل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha