۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85152465
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

رویای تابستانی رئال؛ امباپه دوباره کهکشانی‌ها را امیدوار کرد

تهران- ایرنا- براساس اعلام منابع شبکه‌ تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، باشگاه رئال مادرید امیدوار است تا ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منابع آگاه مدعی شد که باشگاه رئال مادرید همچنان برای امضای قراداد با کیلیان امباپه گوش‌به‌زنگ بوده و حتی این امیدواری وجود دارد که مرد فرانسوی در تابستان به سانتیاگوبرنابئو کوچ کند.

پس از آنکه امباپه تابستان پارسال در یک قدمی پیوستن به رئال، به‌یکباره تصمیم به ماندن و تمدید با پی‌اس‌جی گرفت، سران مادرید از اشاره علنی به احتمال عقد قرارداد با وی خودداری کردند. موضع علنی باشگاه مادریدی این است که فعالیت کهکشانی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی با خرید جود بلینگام، خوسلو، فران گارسیا و براهیم دیاز تمام شده اما واقعیت این است که این باشگاه بعد از جدایی کریم بنزما، ستاره فرانسوی قوهای سفید مادرید و پیوستنش به الاتحاد عربستان، همچنان جای خالی شماره ۹ را پر نکرده و در راستای پر کردن خلاء ۹ کاذب، به جواب مثبت امباپه چشم امید دوخته است.

به گفته منابع، از زمانی که امباپه در تاریخ ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد) اعلام کرد درباره عدم تمدید قراردادش به پی‌اس‌جی اطلاع‌رسانی کرده، پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات رئال با وی حاصل شده است. مرد فرانسوی تا سال ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها قرارداد دارد.

امباپه در انظار همواره بر تمایلش برای تداوم همکاری با پی‌اس‌جی تا یک فصل دیگر تاکید کرده اما منابع متعدد اعلام کرده‌اند که این بازیکن قصد دارد در تابستان با رئال قرارداد ببندد زیرا پی‌اس‌جی هم به هیچ‌عنوان علاقه‌ای ندارد که او پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شده و دست مالکان قطری خالی بماند.

همچنین به گفته منابع مطلع، پی‌اس‌جی تمایل دارد تا به‌منظور رعایت مقررات و محدودیت‌های بازی جوانمردانه مالی، هزینه‌های خود را تعدیل کند و رئال با آگاهی از این موضوع، امیدوار شده تا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام مرد فرانسوی را به مادرید بکشاند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha