تشکیلات خودگردان: اقدامات اسرائیل منطقه را به مرحله انفجار می‌رساند

تهران-ایرنا- سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جریان دیدار با نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا در شهر رام الله نسبت به پیامدهای اقدامات رژیم صهیونیستی و رسیدن منطقه به وضعیت انفجار هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری سما، نبیل ابوردینه در جریان این دیدار اظهار داشت: سیاست‌های تهاجمی اسرائیل شامل کشتار، شهرک سازی و محاصره شهرهای فلسطین، مجازات دسته جمعی و حمله به مقدسات اسلامی و مسیحی، منطقه را منفجر خواهد کرد و هیچ کس نمی‌تواند پیامدهای آن را پیش بینی کند.

وی افزود: اوضاع میدانی نیاز به مداخله قوی و موثر دولت آمریکا دارد، زیرا سیاست محکومیت دیگر تاثیر گذار نیست و دولت بایدن در مورد حمایت از راه حل دو دولتی، رد شهرک سازی و جلوگیری از جابجایی اجباری ملت فلسطین از خانه و کاشانه‌شان و احترام به موقعیت تاریخی و حقوقی بیت المقدس باید به طور عملی اقدام کند.

«نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر گفته بود: آمریکا با سکوت در قبال جنایات (رژیم) اسرائیل، این رژیم اشغالگر را به ادامه تجاوز و جنایاتش تشویق می‌کند.

وی پایداری فلسطینی‌ها در تمام سرزمین‌های فلسطین به ویژه شهر نابلس و روستاها و اردوگاه‌های آن را که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ شهید و صدها مجروح تقدیم کرده‌اند، ستود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha