امام جمعه کرمانشاه: سازمان تبلیغات اسلامی باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از اطلاع‌رسانی به عنوان کلید موفقیت یاد کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را تبیین کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار با مدیر و کارکنان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی، افزود: باید برنامه‌های ما بر محور جهاد تبیین باشد.

وی خطاب به کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: باید کارهای صورت گرفته را تبیین کنید زیرا با حرف درون سازمانی مردم‌ در جریان فعالیت‌ها قرار نمی‌گیرند ‌بلکه باید حقیقت انقلاب از طریق سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر مورد تبیین قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: باید از طریق سازمان‌های تبلیغاتی همچون تبلیغات اسلامی موفقیت‌های انقلاب اسلامی تبیین شود، زیرا امروز به‌ دلیل مجاهدت شهدای سرافراز و رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری ایران اسلامی در دنیا می درخشد و هیچ‌ کشوری جرات نگاه چپ به ایران را ندارد.

آیت الله علما در ادامه با انتقاد از برخی گرانی‌ها اظهار داشت: باید فشارهای اقتصادی از روی مردم برداشته شود و مردم‌ متناسب با امکانات کشور در رفاه باشند، تا دستاوردهای بزرگ انقلاب به کام مردم شیرین شود.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان را در استان تشریح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha