۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85153404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۱۰ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در مدارس سیروان

ایلام - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش سیروان گفت: تابستان امسال ۱۰ پایگاه تابستانی در مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان با بیش از ۱۰ رشته ورزشی، هنری، علمی و مذهبی فعال شده است.

به گزارش ایرنا ؛ وجیهه سبزی فرد روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری افزود: توجه ویژه به غنی سازی اوقات فراغت باعث جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان می شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ های پرورشی، فرهنگی و تربیتی در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌ آموزان باعث گرایش آن‌ها به فعالیت‌های مثبت و سازنده و ظهور استعدادهای نهان آنها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش سیروان ادامه داد: پایگاه های تابستانی با هدف شکوفایی استعداد دانش آموزان در قالب برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی اجرا می شود.

سبزی فرد با اشاره به اینکه پایگاه‌های تابستانی فرصت ارزشمندی جهت تحقق این امر مهم هستند، گفت: بخشی از رسالت آموزش و پرورش، زمینه سازی برای تعمیق باور های معنوی و اخلاقی، رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان است.

وی تأکید کرد: اوقات فراغت نقش بسزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت دانش‌آموزان و شناسایی، هدایت و شکوفایی استعدادها و ابعاد شخصیتی آنان دارند.

مدیر آموزش و پرورش سیروان گفت: بدون شک دانش آموزان هر جامعه سرمایه های گران بهای آن جامعه هستند که بی توجهی به آنها برای جامعه مشکلاتی بوجود می آورد.

سبزی فرد افزود: تربیت تمام ساحتی و چند بعدی دانش آموزان از برنامه ها و اولویت های آموزش و پرورش و از اهداف سند تحول بنیادین است که این امر مهم در پایگاه های اوقات فراغت تابستان بیشتر مورد توجه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha