استاندار خراسان‌شمالی: اصناف همراه نظام و انقلاب بوده‌اند

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان‌شمالی گفت: اصناف همواره همراه نظام و انقلاب بوده و نقش ویژه‌ای در تامین آرامش بازار و مهار تورم داشته‌اند.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در همایش روز ملی اصناف در بجنورد اظهار کرد: اکنون نیز اصناف و بازاریان در کنار دولت در تامین مایحتاج مردم نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: دشمن از سال ۴۲ تاکنون با ترور، تجزیه طلبی، جنگ تحمیلی درپی تضعیف پایه های انقلاب بود اما با یکدلی اقشار گوناگون بویژه اصناف، جمهوری اسلامی مسیر خود را با اقتدار طی می‌کند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: بازاریان نقشی تعیین کننده در پیروزی رزمندگان اسلام در جریان دفاع مقدس داشتند و با کمک‌های مادی و معنوی خود قوت قلبی برای رزمندگان بودند.

حسین نژاد با اشاره به نقش اجتماعی اصناف، گفت: ۵۰ هزار صنف در استان هر روز با شهروندان در ارتباط هستند و نقش ویژه‌ای در آرامش روانی بازار دارند.

استاندار خراسان‌شمالی: اصناف همراه نظام و انقلاب بوده‌اند

پیشگامی اصناف در حمایت از آرمان های انقلاب

رییس اتاق اصناف کشور نیز گفت: اصناف ولایتمدار همیشه در حمایت از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پیشگام بوده اند.

حسین طاهر محمدی افزود: بازاریان نقشی تعیین کننده در پیروزی رزمندگان اسلام در جریان دفاع مقدس داشتند و هیچکس منکر نقش مثبت آنها در پیروزی انقلاب و هشت دفاع مقدس نیست.

وی اضافه کرد: امروز خشنودی شهدا به این است که اصناف با همدلی و همکاری باری از دوش کشور را بردارند.

در این آیین از فعالان کارآفرین اصناف خراسان شمالی قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، در خراسان شمالی ۵۰ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha