استاندار چهارمحال و بختیاری بر رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران این استان بر رفع مشکلات و تحقق مطالبات آنها تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری در دیدارهای جداگانه با هریک از این خانواده‌ها که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات هریک از این خانواده‌ها را شنید و برای رفع آن دستور لازم را صادر کرد.

وی با تاکید بر تکریم و ارج نهادن به مقام والای شهدا و رسیدگی به وضعیت خانواده ایثارگران اظهار داشت: آرامش و امنیت کنونی خود را مدیون شهیدان هستیم و برای ادای دین خود باید تا می‌توان نسبت به رسیدگی به خانواده آنها تلاش کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خدمتگزاری به خانواده شهدا یک توفیق الهی است و بر همه مدیران و مسوولان اجرایی استان واجب است تا در راستای بهبود رفاه حال این خانواده‌ها و رفع مشکلاتشان اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار برخی از خانواده شهدا به نمایندگی از اهالی روستای خود خواستار رفع مشکلات زیرساختی و راه دسترسی منطقه خود بودند.

برخی نیز برای مباحث درمانی و رفع مشکل مسکن درخواست تسهیلات داشتند.

چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۴۱ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که از این تعداد ۱۳ شهید مدافع حرم و ۲ شهید مدافع سلامت در جمع شهدای استان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha