۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85154278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل صنعت‌نفت آبادان: برخی برای بازی در یک فصل درخواست‌های مالی نامعقول دارند

آبادان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با اشاره به درخواست‌های مالی نامعقول برخی از بازیکنان، اظهار کرد: در واقع بعضی بازیکنان صحبت از قرارداد ۲۰۰میلیارد ریالی برای یک فصل می‌کنند که قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین رحمانی چهارشنبه به در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با وجود اینکه چهار تا پنج تیم به عنوان تافته‌های جدابافته‌ لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان با قیمت بالا و نجومی هستند ما نمی‌خواهیم بازنده‌ لیگ باشیم.

وی افزود: این یک واقعیت است که آنچه ما امکان هزینه کردن آن را داریم شاید هزینه‌کرد یک تیم لیگ برتری برای دریافت رضایتنامه ۲بازیکن باشد و در چنین فضای دردآوری باید آبروی فوتبالی یک شهر که اتفاقا یک اعتبار برای تاریخ معاصر ایران است را حفظ نماییم.

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: نابرابری این رقابت نقل و انتقالات فوتبال به هیچ عنوان شوخی و شعار نیست و با بودجه یک تیم لیگ دوم باید در لیگ برتر بازیکن جذب کنیم و به میدان مسابقات بیاییم.

رحمانی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت پالایش نفت آبادان همه تلاش خود را برای کمک به تیم به کار بستند و ما هم شبانه‌روزی برای رسیدن به همین حداقل‌های مالی تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با اشاره به درخواست‌های مالی نامعقول برخی از بازیکنان، اظهار کرد: در واقع بعضی بازیکنان صحبت از قرارداد ۲۰۰میلیارد ریالی برای یک فصل می‌کنند که قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: واقعیت ماجرا اینجاست خرید ستاره‌ها با این بودجه‌‎ای که در اختیار ماست امری محال است و لازم است با این واقعیت تلخ کنار بیایم، اما خیلی از همین بازیکنانی که امروز برای جذب‌شان بین چهار تا پنج تیم جدا از لیگ، جنگ و رقابت است هم روزی از دسته‌های پایین‌تر فوتبال‌ خود را شروع کردند، پس امروز مسیر کاری ما به جای خرید، تولید ستاره است.

وی افزود:داشتن درآمد حق بازیکن فوتبال است اما وقتی پای دلدادگی وسط باشد مسئله مالی اولویت اول نیست شاید برخی بگویند؛ دوره گذشتن از پول برای عشق تمام شده اما به عنوان نمونه طالب ریکانی بخاطر درآمد بالاتر حاضر به ترک تیم صنعت نفت نشد.

رحمانی افزود: می‌خواهیم یک تیم محترم را برای لیگ بیست و سوم آماده کنیم و برای این کار چند هفته است که خواب نداریم، به این خاطر که تشویش و نگرانی مردم آبادان در فصل نقل و انتقالات را نمی‌توانیم تحمل کنیم، اما باید صبور باشیم.

وی بیان کرد: بازار نقل و انتقالات یک بازی پر پیچ و خم است که باید آداب حضور در آن را بدانیم، مثلا بدانیم چه زمانی به سراغ کدام بازیکن برویم یا اینکه زمان خرید بازیکن لیگ برتری با توجه به بودجه باشگاه چه وقت است سن، مدت زمان قرارداد و میزان پرداخت به بازیکنان و پرهیز از ورود به حاشیه‌ها را مدیریت کنیم.

مدیرعامل آبادانی باشگاه فرهنگی، ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: عبدالله ویسی سرمربی تیم هر روز موضوع جذب بازیکن را به صورت جدی دنبال می‌کند و این جدیت و دقت وی را به وضوح می‌بینیم، ویسی هم خیلی راحت می‌توانست در یک مجموعه متمول تر کار کند و بدون دغدغه فقط برای سفارش بازیکن لب‌تر کند اما پای قولش ایستاد و به قولی که داد وفادار ماند و این موضوع برای ما بسیار با ارزش است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: نمی‌خواهیم به صورت تشریفاتی و در مسیر ظاهرسازی در مورد بازیکنان بومی منطقه حرکت کنیم، مسابقات چهارجانبه‌ای را بین استعدادهای آبادان، خرمشهر، شادگان و مینوشهر برگزار و حس می‌کنیم اگر حتی یک بازیکن را هم بتوانیم از بین این استعدادها به جمع‌مان اضافه کنیم برنده اصلی جذب بازیکن خواهیم بود ضمن اینکه بازیکنان آینده داری مثل شریعت‌زاده، سنگرگیر و چند بازیکن آینده‌دار هنوز با تیم قرارداد دارند.
وی بیان کرد: برنامه ۲ اردوی پیش‌فصل و همچنین اعضای کادر فنی ما مشخص شده است و ظرف یکی ۲روز آینده آنها را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

رحمانی تاکید کرد که امسال بیشتر از هر زمان دیگری به همدلی و صبوری هواداران نیاز داریم.

بیست و سومین دوره لیگ برتر از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha