۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85154379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه فولاد مجبور به همکاری با منصوریان است

اهواز - ایرنا - پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: باشگاه فولاد مجبور به ادامه همکاری با منصوریان است و معتقدم که تیم فولاد باید ۲، سه ماه سخت را تجربه کند.

مجید باقری نیا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: منصوریان یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد و اگر باشگاه او را نخواهد باید غرامتش را پرداخت کند.

وی افزود: همه ما اعتقاد داشتیم که بهترین گزینه برای هدایت فولاد، مربی خارجی توانمند بود اما قوانین جدید دست و پای باشگاه‌ها را برای جذب مربیان خارجی بسته است زیرا آنها نمی‌توانند قرارداد دلاری ثبت کنند و هیچ مربی مطرح خارجی تن به این کار نمی‌دهد.

مربی سابق تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد گفت: اگر به فکر فوتبال خوزستان هستیم باید کمک کرد تا جو آرام شود البته معتقدم که آقای منصوریان باید به دلیل نتایج کسب شده در فصل قبل از مردم عذرخواهی کند.

شاکله اصلی تیم فولاد حفظ شود

وی افزود: در شرایط فعلی چاره دیگری غیر از انتخاب منصوریان وجود ندارد اما باید امیدوار باشیم که مدیران باشگاه فولاد، شاکله اصلی این تیم را حفظ و به دنبال تقویت تیم باشند.

باقری نیا گفت: خوشبختانه همان بازیکنانی در حال جدا شدن از تیم هستند که مدنظر هواداران بود و انتظار می رود، بازیکنانی با توانمندی بیشتری جایگزین شوند. همچنین می‌توان ۲ یا سه بازیکن باکیفیبت خارجی جذب کرد.

وی افزود: باید به آقای منصوریان هر چند از روی اجبار، فرصت دهیم تا در آرامش کارش را شروع کند و امیدواریم که فولاد با یک تیم خوب روانه مسابقات شود.

هواداران فولاد صبر کنند

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: می‌دانم برای هواداران سخت اما به عنوان دلسوز باشگاه فولاد از آنها می خواهم صبر داشته باشند. امیدوارم بهترین اتفاق برای فولاد رخ دهد تا مردم استان خوشحال شوند.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب ۴۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفت. این تیم ۲ بار سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha