۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85154481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اذعان تل آویو به افزایش قابل توجه عملیات‌ ضد صهیونیستی در کرانه باختری

تهران-ایرنا- آمارها و داده‌های رسمی صهیونیستی که امروز (چهارشنبه) منتشر شده است، نشان می‌دهد که تیراندازی و عملیات ضد صهیونیستی در جاده‌های منتهی به شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری «سما»، بر اساس این آمار، ۱۶۷ عملیات ضد صهیونیستی در جاده های منتهی به شهرک های صهیونیستی در نیمه اول سال جاری میلادی انجام شده و این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۵۳ عملیات به ثبت رسیده بود.

برپایه این گزارش، ۵۹ عملیات در جاده های منتهی به شهرک های صهیونیست نشین علیه شهرک نشینان و ۱۰۸ عملیات علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

طبق آمار منتشر شده توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی، در همین برهه زمانی ۱۳۶۹ مورد پرتاب سنگ، ۱۴۷ مورد کوکتل مولوتف و ۸۵ مورد پرتاب مواد منفجره دست ساز علیه صهیونیست‌ها ثبت شده است.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

طی ماه آوریل نیز درپی درگیری‌های ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها و پاسخ آنها به این تجاوزگری صهیونیستها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha