۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85155017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: برچیدن فساد زمینه‌ساز سعادت مردم کشور است

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد بیرونی گفت: آنچه باعث نجات جامعه و سعادت مردم کشور می شود، برچیدن فساد است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان افزود : فساد مثل موریانه است اگر ریشه کن نشود زیربنای یک جامعه را فرو می ریزد بنابراین فساد باید از سرمنشا شناخته و ریشه کن بشود.

وی ضمن قدردانی از خدمات دستگاه قضا اظهارداشت: امیدواریم همه مسوولان، دستگاه قضا و سایر نهادهای اجرایی بیش از پیش در ریشه کنی فساد از جامعه تلاش داشته باشند و گرانی ها، کلاهبرداری ها، تقلب ها و فسادهای دیگر با احساس مسوولیت همه از بین برود.

وی با اشاره به دیدار اخیر مجموعه دستگاه قضا با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار توصیه های متعدی داشتند اما مبارزه با فساد چه فساد درون تشکیلات و چه بیرون تشکیلات از جمله موارد موکد سخنان معظم له بوده است.

خطیب جمعه نوشهر اضافه کرد : هر تشکیلاتی که اگر خدای ناکرده فسادی در درون دارند باید اصلاح کنند و فساد را از خودشان دور کنند.

وی همچنین با پیام حج امسال رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب وحدت و معنویت را دو پایه اصلی حجم برشمردند و این دو را ضامن ارتقای مادی و معنوی جهان اسلام دانستند.

آیت الله مشایخ یادآور شد: با معنویت است که جامعه تکامل می یابد نه با بی حجابی، فساد و ظلم و بی عدالتی و این معنویت است که کشور را نجات می دهد و همه را به عزت می رساند.

امام جمعه نوشهر عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و افزود: عید قربان مقدمه ای برای عید غدیر است و این دو در واقع مکمل یکدیگر هستند، چه خوب است برخی از طرح های افتتاحی را در این ایام داشته باشیم.

وی تصریح کرد : اعیاد قربان و فطر دو عید رسمی در دین اسلام است و هر دو، عید عبودیت و بندگی است و عید قربان عید شرف و گذشت از مادیات و عید پاکسازی دل است و قربانی کردن از اعمال این روز است که در واقع وسیله تقرب به خداست.

آیت الله مشایخ با بیان این که امروز سالروز مبارزه با سلاح های شیمیایی است؛ یادآور شد: صدام ملعون با بمب شیمیایی شماری از هموطنان ما در دفاع مقدس شهید کرد ولی آنچه در این جادثه مهم است اینکه چه کسانی این بمب ها را در اختیار صدام گذاشتند و همان کشورها امروز دم از حقوق بشر می زنند و به جای این که شرمنده باشند و عذرخواهی کنند، طلبکار هستند و امید که بشر از این مدعیان حقوق بشر ضد بشر نجات یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha