۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85155382
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نخستین دوره مسابقات وزنه برداری لیگ برتر گیلان برگزار شد

رشت _ ایرنا _ هفته اول از نخستین دوره رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر باشگاه‌های استان گیلان عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها زبده ترین وزنه برداران گیلان در قالب ۹ تیم در ۱۰ وزن در سالن وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان هفته اول این مسابقات و در وزن ۵۵ کیلوگرم آریا محرابی، در وزن ۶۱ کیلوگرم سیدایوالفضل عمادی نسب، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمهدی اقلیما و در وزن ۷۳ کیلوگرم محمدجواد بخشی عناوین قهرمانی را کسب کردند.

همچنین در وزن ۸۱ کیلوگرم امیررضا رضاپور, در وزن ۸۹ کیلوگرم امیررضا آرمک، در وزن ۹۶ کیلوگرم محمدحسین عسگری، در وزن ۱۰۲ کیلوگرم سامیار ممیز، در وزن ۱۰۹ کیلوگرم هادی حسین دوست و در وزن ۱۰۹+ کیلوگرم سیدمحمدرضا میرابراهیمی عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان در پایان این مسابقات در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای نخستین بار است که لیگ برتر وزنه برداری در گیلان برگزار می شود و خوشبختانه استقبال تیم ها نیز مناسب بود.

مسعود محرابی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم های مقاومت گیلان، هیات فومن، نامجو لاهیجان، هیات لنگرود، هیات رودسر، هیات بندرانزلی، هیات آستانه اشرفیه، هیات شفت و هیات خمام حضور یافتند.

وی ادامه داد: نخستین دوره رقابت های لیگ برتر وزنه برداری گیلان در چهار هفته برگزار می شود که در نهایت تیم ها و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha