۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85155722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: جهاد تبیین رسالت مردم و مسئولان است

آبادان - ایرنا - امام جمعه موقت آبادان گفت: جهاد تبیین طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری جزو رسالت اصلی مردم و مسئولان در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا درویش‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهارکرد: با جهاد تبیین باید جوانان در جریان برکات انقلاب مقدس اسلامی قرار گیرند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و ضرورت روشنگری، افزود: جهاد تبیین باید محور اقدام مسوولان و جوانان مومن و انقلابی قرار گیرد.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به مقاومت مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ مردم این شهر هشت سال با کمترین سلاح و ادوات جنگی برابر دشمن ایستادند و این شهر بنام پایتخت مقاومت نام گرفت.

حجت الاسلام درویش‌نژاد بیان کرد: مردم ایران اسلامی هرگز جنایات آمریکا بخصوص ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی در فرودگاه بغداد را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: آمریکا با تشکیل داعش سعی در ناامنی در منطقه داشت ولی جوانان ایران و مدافعان حرم با جان‌فشانی مانع از تحقق این هدف استکبار جهانی شدند.

وی گفت: آمریکا سعی داشت و دارد ایران را کشوری ضعیف جلوه دهد ولی در نقشه‌های خود مرتکب اشتباه شد.

امام جمعه موقت آبادان اظهار کرد: رسانه‌های دشمن هیچ زمان اخبار مثبت ایران را به گوش جهان نمی‌رساند و با جنگ نرم سعی دارد بگوید در ایران شرایط نامناسب است.

حجت الاسلام درویش‌نژاد در ادامه خواستار اطلاع رسانی مسوولان از اقدامات انجام شده در آبادان شد و بیان کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در آبادان اجرا شده و امیدواریم نهضت آسفالت در این شهر ادامه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha