۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85156487
T T
۵۹ نفر

برچسب‌ها

کشف سرقت میلیاردی طلا در بیرجند

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85156487
کشف سرقت میلیاردی طلا در بیرجند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری یک سارق طلاجات، اموال سرقتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات و وجه نقد از منزلی در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران"کلانتری ۱۳" شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بیرجند بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاجات و وجه نقد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha