محمدی: نکونام به من اعتقاد دارد و نگران چیزی نیستم/ نمی‌دانم جای قایدی آمدم یا محبی

تهران- ایرنا- وینگر جدید تیم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام به من لطف داشت و پس از تماس او، شرایط را برای حضور در استقلال مناسب دیدم.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مهرداد محمدی پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال، اظهار داشت: قراردادم ۲ ساله است. حجت کریمی و علی امیری خیلی تلاش کردند. یک هفته مذاکره کردیم و خداراشکر توانستیم این قرارداد را ببندیم. خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه استقلال هستم. امیدوارم بتوانم با عملکردم؛ هواداران، جواد نکونام که به من اعتماد کرده و سرپرست باشگاه را خوشحال کنم.

محمدی که پیش از این از تمایل خود به تیم پرسپولیس صحبت کرده بود در واکنش به طرح این موضوع که چنین مسئله‌ای برای او در استقلال مشکل‌ساز نخواهد شد؟ گفت: نگران چیزی نیستم و به خودم اطمینان دارم که عالی کار کرده و دل هواداران را شاد می‌کنم.

وینگر تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه قرار است جای مهدی قایدی یا محمد محبی را بگیرد، تصریح کرد: به استقلال آمده‌ام که همه تلاشم را به کار بگیرم. در هر تیمی بودم همه تلاشم را به کار بستم. نمی‌دانم جای قایدی آمدم یا محبی. هر دو بازیکنان خوبی هستند. کاری به آن‌ها ندارم و تمرکزم روی کار خودم است.

وی در مورد اینکه آیا با انگیزه تیم ملی به استقلال آمده، گفت: مطمئناً استقلال باشگاه بزرگی است و اینجا آمده‌ام که دیده و به تیم ملی دعوت شوم. اگر دعوت شدم که خدا را شکر، ولی اگر نشدم دعا می‌کنم تیم ملی موفق باشد.

محمدی درباره زمان حضورش در تمرینات استقلال گفت: از امروز یا فردا به تمرینات می‌روم.

وینگر تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران استقلال خیال‌شان از آمادگی او راحت باشد، خاطر نشان کرد: خیالشان راحت باشد. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و دلشان شاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha