۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85157493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۹۲ تن برنج و شکر در زنجان توزیع شد

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85157493
۱۱۹۲ تن برنج و شکر در زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۱۹۲ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان طی سه ماه اول سال جاری تامین و در استان توزیع شد.

ولی الله زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۷۴۳ تن برنج از انواع تایلندی هومالی و هندی "۱۱۲۱" و ۴۴۹ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت های اعلامی درب انبار است، اظهار داشت: برنج تایلندی هومالی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی "۱۱۲۱" با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای بسته بندی و توزیع به مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه شده است.

زمانی یادآور شد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده با قیمت ۱۸ هزار تومان برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

وی همچنین از اختصاص ۴۰۷ تن آرد خام خانه‌پز به مناطق روستایی استان زنجان خبر داد و گفت:این میزان آرد در روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در سه ماهه اول سال جاری توزیع شده است.

زمانی با بیان اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماه اختصاص می یابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای بیش از ۸۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۱ هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha