کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ارکان تقویت جبهه انقلاب هستند

ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به نقش بسیار مهم این کانون‌ها در تربیت جوانان انقلابی و اثرگذاری خوب آنها در این خصوص گفت: این نهادهای جوان محور از ارکان تقویت جبهه انقلاب و حق هستند.

به گزارش ایرنا، مهدی مقدم روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: باید به این باور برسیم و قبول کنیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت بالقوه ای برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: از ظرفیت همین کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان در راستای تربیت کادر متخصص و نیروهای متعهد اثرگذاری بسیار زیادی داشت.

وی ادامه داد: اگر هر مسجد یک نفر تربیت کند، ۲ هزار و ۶۰۰ فرد اثرگذار برای انقلاب و کشور و نظام تربیت می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: ما با تغییر سیاست ها و آمدن فردی و رفتن فردی دیگر کاری نداریم؛ آنچه برای ما مهم است اصل نظام است و این نظام است که محور اصلی به شمار می رود.

علیرضا نوروزی تاکید کرد: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارتقای تربیتی نوجوانان و جوانان که افراد اثرگذار آینده کشور هستند، استفاده کرد.

کانون های فرهنگی هنری مساجد از ارکان تقویت جبهه انقلاب هستند

به گزارش ایرنا، حضور برمزار مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حسنی، شهیدان مهدی باکری و حمید باکری، دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه های سفر یکروزه معاونت فرهنگی هنری ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور است.

کانون های فرهنگی هنری مساجد از ارکان تقویت جبهه انقلاب هستند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha