استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به جامعه هدف بهزیستی راهگشا است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به جامعه هدف بهزیستی راهگشا است، گفت: خدمات دولت در بخش های مختلف باید به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سبحان حسنی، روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی این استان، با تأکید بر ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین در پیشبرد خدمات به جامعه هدف بهزیستی، بر اجرای هر چه بهتر برنامه‌های موردنظر تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مشارکت‌های مردمی همکار بهزیستی استان خواهند بود و سایر دستگاه‌ها نیز با توجه به پتانسیل های موجود باید در جهت رفع مشکلات بهزیستی و جامعه هدف، کمک کار باشند.

حسنی اظهار کرد: ساماندهی دستگاه‌های حمایتی مختلف و موسسات خیریه به منظور یکپارچه‌سازی امور مشارکت‌های مردمی و توزیع عادلانه کمک‌ها در سطح استان از جمله اقدامات مهمی است که باید در سطح استان انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی را استفاده از ظرفیت خیرین و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع کردن مشکلات این قشر از جامعه عنوان کرد و افزود: در قالب شورای مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی برای احداث مسکن با استفاده از ظرفیت خیرین هم باید در دستور کار قرار گیرد.

حسنی یادآور شد: تلاش خیرین باید به اطلاع مردم برسد تا از این طریق مردم با خدمات این عزیزان آشنا شوند و علاوه بر ترویج ارزش‌ها، اثرات مثبت در جامعه را نیز به همراه دارد.

دولت با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رفع مشکلات مردم است

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای خدمت‌رسانی در حال تلاش شبانه روزی است، تصریح کرد: خدمات دولت باید به اطلاع مردم برسد، برخی‌های تصور می کنند خدمات دولت ضعیف است در حالی که دولت سیزدهم به توفیقات بزرگی دست یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: امروزه در حالی شاهد سفرهای استانی و بین‌المللی رئیس محترم جمهور در راستای توسعه روابط با کشورهای همسایه و حتی در آمریکای لاتین هستیم که نتایج و اثرات مثبت خود را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، نورعلیوند، مدیرکل بهزیستی استان ایلام نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی و خدمات انجام گرفته به جامعه هدف ارائه کرد.

در حال حاضر ۴۷ هزار نفر در استان ایلام تحت حمایت بهزیستی هستند که ۱۷ هزار نفر از این افراد معلول با درجات مختلف هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha