۴۷۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان اهدا شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۷۲۸ سری جهیزیه طی مراسمی به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا شد.

مهدی عبادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بالاترین آمار مددجو در سطح کشور را دارد، افزود:۲۰ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور توزیع شد که سهم استان از جهیزیه این دوره، حدود ۲۴ درصد کل بوده است.
وی بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی هست که ارزش هر سری ۳۵۰ میلیون ریال و جمع کل بیش از یک‌هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۲۰ سرفصل به نیازمندان جامعه خدمات ارائه می‌کند که تسهیل امر ازدواج دختران خانواده‌های تحت پوشش، یکی از این خدمات است که از طرق مختلف از جمله کارگاه‌های مشاوره و آموزش و اعطای جهیزیه صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان دهه مبارک امامت و ولایت، ویژه برنامه‌های دیگری از جمله طبخ و توزیع بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و همچنین مراسم جشن ویژه خانواده‌های مددجو برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha