۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85158329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۵ درصد موانع پیش روی فعالیت واحدهای تولیدی سبزوار رفع شد

سبزوار- ایرنا- رییس دادگستری سبزوار گفت: ۶۲ مانع اصلی پیش روی فعالیت اقتصادی واحدهای صنعتی این شهرستان در یک سال گذشته بررسی شد که حدود ۹۵ درصد آنها برطرف شده است.

به گزارش ایرنا، میرعلم سیدی روز دوشنبه به مناسبت روز صنعت و معدن، به خبرنگاران اظهار داشت: عمده مشکلات این واحدهای تولیدی مرتبط با تسهیلات بانکی و موانع دستگاه های اجرایی شهرستان سبزوار بود که از طریق کمیسیون صنعت و حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان رفع شده است.

وی افزود: با رفع موانع تولید، علاوه بر تثبیت اشتغال، فرصت های شغلی جدیدی نیز فراهم می شود که این موضوع در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی نقش مهمی دارد.

رییس دادگستری سبزوار گفت: دستگاه قضایی در سبزوار نشست های هفتگی برای رفع موانع تولید برگزار می کند که با همیاری دستگاه های اجرایی، مصوبات خوبی به منظور حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان سبزواری اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۱۷۵ واحد صنعتی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha