۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85159033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ هزار نفر در جشن بزرگ غدیر ایلام شرکت کردند

۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۶
کد خبر: 85159033
۱۱ هزار نفر در جشن بزرگ غدیر ایلام شرکت کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر در جشن بزرگ چهار ساعته عید غدیر خم در مصلای شهر ایلام شرکت کردند که با شمارش تعرفه‌های شرکت در قرعه‌کشی، بدون احتساب تعرفه‌های تکراری، شرکت این تعداد نفرات در جشن روز دوشنبه محاسبه شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشن به عنوان دومین جشنواره عیدانه طولانی مدت در استان بعد از عید نیمه شعبان است که سال گذشته به مدت ۱۰ ساعت طول کشید.

وی افزود: جشن عید غدیرخم برای اولین بار به مدت چهار ساعت و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ عصر در محل مصلای شهر ایلام با حضور شخصیت‌های شبکه پویا و نهال برگزار شد.

نجفی ادامه داد: جشنواره عیدانه غدیر با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان به صورت متمرکز برگزار شد و با توجه به قرعه‌کشی انجام گرفته، تقبل هدایا و جوایز مشارکتی توسط برخی دستگاه‌های دخیل در جشن صورت گرفت.

وی یادآور شد: در محوطه مصلا نیز ۲۰ غرفه توسط ادارات مختلف شامل غرفه‌هایی چون سلامت، ایستگاه‌های صلواتی، مشاوره، عفاف و حجاب، نقاشی، رنگ‌آمیزی صورت، ایستگاه بازی و غرفه‌های دیگر دایر شد.

به گزارش ایرنا، اجرای جنگ شادی برای کودکان با حضور عوامل شبکه پویا، اجرای گروه‌های سرود، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و قرعه کشی های مکرر یک ساعته از جمله برنامه های این جشن بزرگ بود.

این جشن ابتدا قرار بود عصر جمعه برگزار شود اما به امروز تغییر یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha