۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85159087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر فلسطین سه هزار نفر را از جنین خارج کرد

تهران-ایرنا-هلال احمر فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد که تا این لحظه نزدیک به ۵۰۰ خانواده شامل ۳ هزار نفر را از اردوگاه جنین خارج کرده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، این سازمان تاکید کرد که با توجه به حجم ویرانی‌ها در جنین ، خارج کردن فلسطینیان از این اردوگاه بسیار دشوار است.

از سوی دیگر، منابع محلی تاکید کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی درصدد تخلیه کامل اردوگاه جنین از فلسطینیان است تا گروه‌های مقاومت را در این اردوگاه به طور گسترده بمباران و نابود کند.

اشغالگران اسرائیلی به دنبال دست زدن به جنایتی بزرگ در جنین هستند، به همین دلیل ده‌ها خانواده فلسطینی در اردوگاه جنین از ترس ادامه حملات هوایی دشمن صهیونیستی، خانه‌های خود را ترک کرده و به بیمارستان‌ها پناه برده‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان گلوبال اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای بمباران گسترده خانه‌های فلسطینیان در اردوگاه جنین آماده می‌کند.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که بین مسؤولان سیاسی و امنیتی صهیونیست بر سر ادامه عملیات نظامی علیه جنین اتفاق نظر وجود دارد.

در آخرین جنایت صهیونیست‌ها که ساعاتی پیش رخ داد، بولدوزرهای این رژیم دروازه ورودی بیمارستان دولتی شهر جنین را تخریب کردند.

شب گذشته نیز پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست طی امروز از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ده‌ها زخمی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha