انتخابات امسال  برای نظام اهمیت دوچندان دارد

اصفهان- ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات امسال به دلیل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، برای نظام اهمیت دوچندان دارد و پیش درآمد حضور گسترده مردم سلامت و امنیت انتخابات است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا غلامرضا روز سه‌شنبه در همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن شهید بهشتی (رویش) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشورمان در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد؛ نقطه کانونی جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است و دشمن در این جنگ از هستی شناسی استفاده کرده، یعنی مبادی فکری نسل جوان را نشانه گرفته است و به دنبال آن است که حقایق را جابه‌جا و تحریف کند.

انتخابات امسال  برای نظام اهمیت دوچندان دارد

وی ادامه داد: مشارکت و حضور حداکثری مردم، هدف نظام در برگزاری همه ۴۰ انتخابات برگزار شده از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و اعتماد سازی می تواند مشارکت و حضور مردم را افزایش دهد؛ مشارکت مردم پیش درآمدش سلامت و امنیت است و اگر به دنبال حضور گسترده و مشارکت حداکثری هستیم تضمین کننده آن سلامت و امنیت انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: امسال انتخاباتی در پیش داریم که به دلایل مختلفی برای کشور مهم است و اهمیت آن از آن جهت که است که رهبری انقلاب در سخنان شان مسوولین انتخابات را خطاب قرار دادند که نشان می‌دهد، مسوولین انتخابات مسوولیت سنگینی دارند.

غلامرضا یادآور شد: انتخابات امسال چهل و یکمین انتخابات است و قرار است معتمدین مردم در این انتخابات، برگزیده شوند و اعتماد عمومی مردم به ما بسیار مهم است و ما باید نشان بدهیم به همه نگاه یکسان داریم.

وی تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران بویژه در مناطقی که نگاه قومی هست، باید خیلی دقت کنند و بیاد داشته باشند نگاه جزنی نگر اعتماد سوز است و در امر انتخابات دوست و برادر نداریم و همه را باید یکسان ببینیم و به یادداشته باشیم که انقلاب کردیم تا عدالت رعایت شود و ما امانتدار رای و اعتماد مردم هستیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش ۴۷۵ فرماندار کشور در برگزاری انتخابات گفت: فرمانداران در پیشانی انتخابات قرار دارند و رفتار نماینده دولت مردمی, باید اعتماد ساز باشد تا مردم و کاندیداها به ما، به عنوان مجریان انتخابات اعتماد کامل داشته باشند و نمایندگان دولت باید مجری میاندار و امانتدار آرا مردم باشند و از آن صیانت کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و نقش آفرینی در برگزار شکوهمند انتخابات گفت: نقش رسانه‌ها بسیار مهم است و می توانند بسیار از توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی یادآور شد: ظرفیت رسانه ای کشورمان زیاد است و برگزاری جلسات منظم با اهالی رسانه برای خنثی سازی و مقابله با توطئه های دشمن و افزایش مشارکت انتخاباتی مردم ضروری است.

به گزارش ایرنا، سومین همایش منطقه ای آموزش انتخابات با حضور مدیران کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری،فناوری اطلاعات، فرمانداران و مسوولان آموزش انتخابات استان های اصفهان،البرز، چهارمحال و بختیاری،قزوین،قم و مرکزی به میزبانی استانداری اصفهان روزهای ۱۳و ۱۴ تیر در اصفهان برگزار می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha