۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85159926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر پلمب شد

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85159926
سه مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر پلمب شد

بوشهر - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طی بازدیدهای نظارتی محسوس و نامحسوس، گزارش‌های دریافتی و همچنین بر اساس شکایت‌های مردمی که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان طی سه‌ ماهه گذشته انجام شده سه مرکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امر پزشکی شناسایی و نسبت به پلمب و تعطیلی آن‌ها اقدام شد.

به گزارش ایرنا، دکتر احمد یزدان‌پناه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراکز در حوزه پزشکی و زیبایی بدون مجوزهای لازم و حضور پزشک در امور درمانی دخالت داشته‌اند که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و قضایی و بعد از تذکرهای حضوری و غیرحضوری با حضورتیم تعزیرات استان پلمب شدند.

وی افزود: برخی مراکز به دلیل کسب درآمد در مرحله اول باعث ترویج غلط امر زیبایی در استان شده و با انجام روش‌های غلط و غیرمعمول و انجام کارهای غیرتخصصی در درمان خطرات جدی را برای مردم استان ایجاد می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به روش غلط و نامعقول این مراکز در توصیه به مردم استان بوشهر تأکید کرد: برای انجام خدمات پزشکی و بهداشتی به مراکزی که دارای پروانه پزشکی معتبر از دانشگاه علوم پزشکی هستند، مراجعه کنند و به این امر مهم توجه داشته باشند تا دچار مشکلات پزشکی نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha