۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85160895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در استان بوشهر به آستانه ۵۰ درجه می‌رسد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا (روز پنجشنبه )تا اوایل هفته آینده دمای هوا در برخی از شهرهای این استان به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز برازجان و خورموج با ۴۵، عسلویه با ۴۴ و جم با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: در این مدت گناوه، بوشهر، عسلویه و خارگ نیز به ترتیب رطوبت ۹۴، ۸۹، ۸۳ و ۷۸ درصدی را تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا و طی هفته آینده در اغلب ساعت‌ها با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

مساعدی ادامه داد: بنابراین پیش بینی می‌شود طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل ۱۴ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان امروز ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۵ ، مد اول ساعت ۰۹:۵۰، جزر دریا ساعت ۱۷:۴۰و مد دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha