۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۷:۳۰
کد خبر: 85161174
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چلسی و سیاست جدید فروش بازیکن؛ آیا پوچتینو در لیگ برتر موفق می‌شود؟‌

تهران- ایرنا- مسئولان باشگاه چلسی درصدد هستند تا با تصمیم‌های جدید و فروش چند بازیکن دیگر در روند مسائل مالی خود ثبات ایجاد کرده و به نوعی شرایط موجود را کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های باشگاه چلسی بازیکنانی از جمله کای هاورتز، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، انگولو کانته، متئو کواچیچ، روبن لوفتوس‌چک و میسون ماونت از این باشگاه جدا شده اما مسوولان آبی‌های لندن در صدد هستند برخی از بازیکنان دیگر را از تیم جدا کنند تا همچنان بر سیاست‌های خود تاکید داشته باشند.

از چلسی خبر می‌رسد، ۱۰ بازیکن دیگر در فهرست فروش این تیم قرار دارند. سزار آزپیلیکوئتا در آستانه ترک چلسی قرار دارد و اتلتیکومادرید برای انتقال او به توافق رسیده است، هر چند به نظر می‌رسید او راهی اینترمیلان شود اما در نهایت اسپانیا را به ایتالیا ترجیح داد.

تروه چالوبا هم در بین گزینه‌هایی است که شاید فصل بعد در لیگ برتر انگلیس نباشد و گفته می‌شود اینتر از جمله تیم‌هایی است که خواهان جذب مدافع و هافبک کنونی چلسی است.

از سویی دیگر شنیده می‌شود مسئولان این تیم در نظر دارند روملو لوکاکو، حکیم زیاش، پیر امریک اوبامیانگ و کریستین پولیسیچ را هم به فروش برسانند. اینترمیلان در حال مذاکره با چلسی برای انتقال لوکاکو در تابستان است و مسوولان این تیم خواهان انتقال ۳۰ میلیون یورویی برای این مهاجم هستند. غول سری‌آ یک قرارداد جایگزین هم پیشنهاد کرده است که شامل گزینه خرید اجباری همراه با قرارداد بلندمدت برای لوکاکو می‌شود، آنها همچنین به دنبال پرداخت اقساطی هزینه این انتقال هم هستند.

با این شرایط باید دید مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید چلسی چه تفکراتی را در سر دارد و آیا با این شرایط می‌تواند در فصل آتی لیگ برتر انگلیس موفق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha