پویش «بابای من علی» آغاز شد + فیلم

تهران- ایرنا- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به مناسبت عید غدیر پویش «بابای من علی» را با هدف آشنایی با ویژگی‌های پیامبر (ص)، امام علی (ع) و واقعه غدیر برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسان فرهنگی، مربیان و گروه های تخصصی حوزه کودک و نوجوان پویش «بابای من علی» را با توجه به نیاز و علایق مخاطب کودک و نوجوان برای عید غدیر برگزار می‌کند.

غدیر یک مساله مهم و تاثیرگذار است که تاکنون به صورت مناسب برای مخاطب کودک و نوجوان نسل جدید شرح داده نشده است. آشنایی با ویژگی‌های پیامبر (ص) و امام علی (ع)، آشنایی با ماجرای واقعه غدیر و اتفاقات قبل و بعد از آن می‌تواند ضمن معرفی الگوی صحیح اخلاقی از سنین کودکی، محتواهای مفید در اختیار فرزندانمان قرار دهد.

آموزه‌هایی که اگر در سنین کودکی و نوجوانی بر لوح پاک وجودشان نقش ببندد در تمام مراحل زندگی راهنما خواهند بود و ضمن تقویت هویت اسلامی-ایرانی بر کیفیت زندگی فردی و اجتماعی نیز تاثیرگذار است.

مریم حقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران درباره پویش «بابای من علی» اظهارداشت: این نهاد با برگزاری برنامه هشتاد روزه «دست در دست» در اولین قدم با برگزاری پویش «بابای من علی» تلاش می‌کند مفاهیم غدیر را به زبان کودک و نوجوان در قالب‌هایی جذاب ارائه دهد.

پویش «بابای من علی» آغاز شد + فیلم

حقی گفت: ساخت نماهنگ‌ «بابای من علی»، تیزرهای متعدد با عنوان «بیاید باهم جشن بگیریم»، برگزاری جشن‌های میدانی در نقاط مختلف استان تهران، داستان کوتاه «نور» در قالب‌های کمیک و موشن کمیک، بسته‌های عیدانه برگزاری «جشن خانه ما و محله ما» بخشی از فعالیت‌های کانون به مناسبت عید غدیر است و امیدواریم بتوانیم در کنار شادی این جشن بزرگ در ارتقای سطح آگاهی معنوی و اجتماعی مخاطبان کودک و نوجوان گامی موثر برداریم.

براساس این گزارش، نماهنگ «بابای من علی» با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، کارگردانی سیدامیرحسین محمودیان، تهیه‌کنندگی محمد صفی خانی با اجرای سیدمحمدرضا نوشه‌ور و گروه‌های سرود آوای احسان، ساکنان آسمان و تسنیم تولید و منتشر شده است، مجری طرح این اثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران است.

همزمان با رونمایی از نماهنگ «بابای من علی» از پوستر کولاژ پویش عید غدیر نیز رونمایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha