۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85161606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح قرض ماندگار در زنجان

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بحث تقویت خدمات معوض با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: این طرح در قالب طرح قرض ماندگار اجرا می‌شود.

روح اله صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار ، اظهار داشت: نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از کارکردهای مهم صندوق امداد ولایت ترویج و توسعه سنت حسنه قرض الحسنه است، اضافه کرد: در همین راستا 758 مورد تسهیلات به مبلغ 36 میلیارد ریال پرداخت شده است.

صالحی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، خاطرنشان کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha