۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85161832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف خودرو حامل قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل 

۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85161832
توقیف خودرو حامل قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل 

اردبیل - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل از توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل ۱۸ اصله قنداق ۲ متری قاچاق جنگلی توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قلی زاده روز پنجشنبه در این زمینه گفت: فرد متخلف با جا سازی ۱۸ اصله قنداق جنگلی ۲ متری در خودرو سواری سمند اقدام به قاچاق کرده بود که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در جاده خلخال - اردبیل توقیف شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی زاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

استان اردبیل ۹۰۲ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و ۶۹ هزار هکتار جنگل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha