۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85162811
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حسینی‌بوشهری: خدمات دولت برجسته شود

۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰
کد خبر: 85162811
حسینی‌بوشهری: خدمات دولت برجسته شود

بوشهر- ایرنا- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمات دولت باید برجسته شود تا دشمن نتواند حلاوت تلاش مسئولان را در کام مردم تلخ کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در نشست با مسئولان و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: رسانه‌ها اقدامات انجام شده را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند و نباید اجازه داد این اقدامات نادیده گرفته شود هر چند معتقدیم که مشکلاتی هم در جامعه وجود دارد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد یأس و ناامیدی به دنبال قطع رابطه میان مردم و نظام هستند، پس شایسته است هر شخصی در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جهاد تبیین انجام دهد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اصحاب رسانه روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل کنند تا رسانه‌های بیگانه نتواند خوراک خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

حسینی بوشهری ادامه داد: گاهی اوقات در انتشار به موقع واقعیت‌ها غفلت می‌شود و سلیقه‌های شخصی معیار قرار گرفته می‌شود که این موضوع امری اشتباه است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان عنوان کرد: صدا و سیما ابزار انتقال است و تولید و گزارش‌ها باید از افراد صادق دریافت و منعکس شود تا اعتماد مردم دچار خدشه‌ نگردد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت معرفی استان بوشهر در سطح ملی با یک کارکرد ویژه گفت: نسل جوان استعداد و خلاقیت فراوانی دارد باید با رفتن به سراغ این افراد، آنها را تبدیل به چهره ملی کرد.

حسینی بوشهری بیان کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر چهره‌های دارای تخصص و تعهد این استان را در سطح ملی معرفی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha