واژگونی ۲ خودرو در جنوب خراسان رضوی ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت

تربت‌حیدریه - ایرنا - واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.

خبرنگار ایرنا تلاش کرد جزییات این سانحه را از پلیس راه شادمهر اخذ کند اما تلفن ثابت این واحد انتظامی پاسخگو نبود و فرمانده پلیس راه مربوطه نیز به تلفن همراهش پاسخ نداد.

در همین ارتباط مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: حوالی ساعت ۸:۵۲ صبح امروز شنبه و در پی تماس‌ مردمی مبنی بر واژگونی همزمان ۲ خودرو ساینا به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ نیروهای امدادی به محل حادثه شتافتند.
محمدرضا صباغی افزود: علاوه بر امدادرسانی ۲ پایگاه اورژانس مهنه و فیض‌آباد توسط واحد راهبری آمبولانس ؛ با توجه به وضعیت مصدومان عوامل پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر نیز به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: چهار مصدوم سانحه توسط عوامل اورژانس پیش بیمارستانی و بقیه آسیب دیدگان توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه منتقل شدند.

به گفته وی ۲ نفر از مصدومان نیز توسط امدادگران هلال احمر از داخل خودروهای واژگون شده نجات یافته و به نزدیکترین مرکز مجهز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان این حادثه با وضعیت بدحال تحت مراقبت و درمان ویژه قرار دارند.

شهرستان مه ولات به مرکزیت فیض آباد در جنوب خراسان رضوی به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت چند شهرستان و تردد خودروهای سنگین از مشهد به جنوب کشور و برعکس ترافیک بالایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha