۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85163075
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جسد جوان ۲۰ ساله در سد کلان ملایر پیدا شد

۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 85163075
جسد جوان ۲۰ ساله در سد کلان ملایر پیدا شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: پس از ساعت‌ها تلاش غواصان، جسد بی‌جان جوان ۲۰ ساله که روز گذشته جمعه 16 تیرماه در سد کلان این شهرستان غرق شده بود حدود ساعت 10 امروز شنبه از عمق ۶ متری بیرون کشیده شد.

«محمودرضا ملکی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جسد این جوان که عصر روز گذشته /جمعه/ در سد کلان ملایر غرق شده بود، صبح امروز پس از حدود ۱۷ ساعت با تلاش تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی پیدا شد.

وی افزود: ساعت ۱۸ عصر روز جمعه طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی و گزارش یک مورد غرق شدگی، تیم نجات غریق ما بلافاصله به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تاکید کرد: به دلیل تاریک شدن هوا امکان ادامه جستجو برای پیدا کردن جسد این جوان وجود نداشت و شب گذشته تلاش ما بی‌نتیجه ماند.

ملکی ادامه داد: از ابتدای صبح امروز /شنبه/ به محض روشن شدن هوا، تیم نجات غریق ما در محل حاضر شدند و تلاش‌های خود را برای پیدا کردن جسد این جوان ادامه دادند.

وی گفت: با از سرگیری عملیات جستجو و تلاش غواصان، جسد بی‌جان این جوان در عمق ۶ متری سد کلان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر اظهار داشت: هر سال با آغاز فصل گرما افراد زیادی برای شنا به سد کلان ملایر مراجعه می‌کنند، غافل از اینکه در شرایطی مرگ‌بار در عمق زیاد گرفتار می‌شوند و حتی تصور آن را هم نمی‌کنند.

ملکی افزود: این در حالیست که بیشتر این افراد اطلاعی از شرایط رسوبی مخزن سد، نبود دید کافی در عمق آب، لغزنده بودن حاشیه دریاچه مخزن، تغییرات دمایی در لایه‌های مختلف آب و رویش خزه‌ها و وجود نخ‌های ماهیگیری ندارند که می‌تواند برای آنها خطرآفرین باشد.

به گزارش ایرنا؛ سد کلان با حجم ۴۵ میلیون مترمکعب در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر ملایر قرار دارد و تاکنون به دلیل بی‌احتیاطی و بی‌توجهی مردم؛ افراد زیادی در این سد غرق شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha