۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85163095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۲۰ هزار فقره تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به شهروندان قزوینی

قزوین - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین با اشاره به پرداخت ۲۰ هزار فقره تسهیلات طی سه ماه نخست امسال در استان، گفت: ۳۲ درصد از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان این بانک به صورت آنلاین صورت گرفته است.

کاوه نایینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۳۲ هزار فقره افتتاح حساب در سطح استان داشتیم که ۴۲ درصد از افتتاح حساب ها به صورت آنلاین بود.

وی با اشاره به مزایای خدمات آنلاین، تصریح کرد: جلوگیری از ازدحام و ترددهای شهری، کاهش شیوع انتقال بیماری ها، صرفه جویی در وقت مردم، کاهش مصرف انرژی و در نهایت اینکه متقاضیان به صورت شبانه روزی می توانند از خدمات یک شعبه استفاده کنند از جمله مزایای خدمات آنلاین این بانک است.

نایینی خاطرنشان کرد: یکی از طرح های جذاب بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح "مهریار" است که در این طرح درصدی از تجمیع حقوق سازمان ها، شرکت ها و ادارات به صورت امتیاز در اختیار خود کارکنان قرار می گیرد.

به گفته وی، دستگاه ها و شرکت ها با افتتاح این حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران به طور میانگین از ۱۰ میلیون تا سه میلیارد ریال می توانند به کارکنان خود تسهیلات قرض الحسنه ارایه کنند.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۷۰ درصد از ادارات و دستگاه های استان از طرح مهریار استفاده می کنند و حقوق پرسنل و کارکنان خود را نیز از طریق این بانک پرداخت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha