۲۳۰ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند در بوشهر پیش بینی شد

بوشهر - ایرنا - فرماندار بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۳۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، صالح رحیمی روز شنبه در نخستین نشست انتخاباتی خود با خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار ۱۲۴ شعبه انتخاباتی در بوشهر، ۱۱ شعبه در خارگ، ۵۶ شعبه در گناوه، ۲۵ شعبه در دیلم، ۱۵ شعبه در ریگ و هفت شعبه در بندر امام حسن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تعداد شعبه‌های رای گیری در بوشهر نسبت به انتخابات گذشته اضافه نشود افزود: با این وجود در محله‌های جنوبی شهر بوشهر به سبب وجود برخی مشکلات با هماهنگی شورای نگهبان اضافه شدن شعبه و صندوق‌های اخذ رای در دستور کار قرار دارد.

رحیمی در خصوص الکترونیکی برگزار کردن انتخابات ۱۱ اسفند گفت: الکترونیکی برگزار شدن انتخابات ۱۱ اسفند در دستور کار قرار دارد و زیرساخت‌های آن فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم فعال و در این راستا کمیته‌های تخصصی در هشت بخش تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهرگفت: در این زمینه مسئولان کمیته‌های انتخابات بوشهر و احکام اعضای ستاد انتخابات بوشهر صادر شده است.

وی بااشاره به برگزاری جلسه‌ها و آموزش‌های لازم برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: این حوزه انتخابات، شامل شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و بخش‌های خارگ و چغادک است که برای حل مشکلات آنها نیازسنجی و نقاط دارای مشکل زیرساختی از جمله ارتباط تلفنی شناسایی شده است.

فرماندار بوشهر از تعیین بالگرد برای نقاط مختلف در انتقال صندوق و ارائه خدمات لازم خبر داد و بیان کرد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم فراهم می‌شود.

یازدهم اسفند زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha