۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 5488
کد خبر: 85163442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدانی: شرایط استقلال نگران کننده است

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85163442
همدانی: شرایط استقلال نگران کننده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم استقلال گفت: آبی‌ها در نقل و انتقالات از سایر مدعیان عقب هستند و باید قبول کرد که عملکرد ضعیفی داشته‌اند و شرایط نگران کننده است.

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایرنا در مورد استعفای سیدحجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استعفای کریمی در بدترین زمان ممکن بود. هر فردی که مسئولیت می‌گیرد باید به مشکلات رسیدگی کند و به یکباره، باشگاه را تنها نگذارد. هر روز مشکلات جدیدی برای استقلال به وجود می‌آید. اکنون جانشین کریمی باید خیلی سریع مشکلات را برطرف کرده و تیم را از بحران نجات دهد.

وی در خصوص وضعیت نقل انتقالات استقلال گفت: شرایط تیم در نقل و انتقالات اصلا خوب نیست و حالا هم که پنجره بسته شده است. مدیران باشگاه در جذب بازیکن عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. بعد از جدایی چند مهره تاثیرگذار، بازیکن جایگزین جذب نشده و این مساله نگران کننده است.

پیشکسوت استقلال درباره جذب مهرداد محمدی عنوان کرد: محمدی از لحاظ فنی، بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در فصل جدید به نکونام کمک کند.

وی در خصوص پرسپولیسی بودن مهرداد محمدی، گفت: در دنیای حرفه‌ای به این مسائل توجه نمی‌شود. بازیکن باید بدون هیچ دغدغه‌ایی کارش را در تیمبه خوبی انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha