عملیات اجرایی آماده‌سازی ۴۴۵ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در پرند آغاز شد

رباط کریم - ایرنا - آئین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی زمین‌های فاز هفت پرند با مساحت ۴۴۵ هکتار در قالب طرح نهضت ملی مسکن امروز/ یکشنبه/ با حضور استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری امروز به شهر پرند در غرب تهران رفت و علاوه بر کلنگ زنی پروژه فاز هفت پرند، عملیات اجرایی طرح انتقال پساب پرند، ۲ مدرسه ۲۱ کلاسه، یک ساختمان کلانتری و پیاده راه سازی معابر فاز ۴ و ۶ این شهر آغاز شد.

وی سپس در بین مردم و ساکنان فازهای مختلف شهر پرند حاضر شد و پای در دل آن ها نشست؛ عمده مشکلات مربوط به ثبت نام در طرح نهضت مسکن ملی بود که قرار شد مشکلات احصا و رفع شود.

فخاری همچنین از پنج هزار و ۵۰۰ واحد نیروهای مسلح که بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بازدید کرد.

وی سپس به همراه مدیران محلی و مدیرعامل شهر جدید پرند مسجد کوثر به عنوان یک زیرساخت فرهنگی برای ساکنان این شهر را افتتاح کرد.

عملیات اجرایی آماده‌سازی ۴۴۵ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در پرند آغاز شد

میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران هم در این رابطه به ایرنا گفت: اعتبارات عمرانی امسال به تفکیک مناطق انجام شده و اعتبارات به طرح هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۵۰ درصد داشتند اختصاص می یابد.

شهردار شهر جدید پرند نیز در این مراسم گفت در طرح نهضت مسکن ملی پنج هزار و ۶۳۴ واحد پروانه ساخت گرفته اند یا در حال گرفتن پروانه هستند.

شهر پرند در جنوب غربی استان تهران در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha