۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85164776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنایتی: قرار نبود با تیم امید در تورنمنت عراق قهرمان شوم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم امید ایران گفت: قرار نبود در تورنمنت عراق برویم و قهرمان شویم و جام بیاوریم. من پنج روز با تیم امید تمرین کردم که سه روز آن فقط به کارهای تئوری اختصاص داشت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران در پایان مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم همچون سال‌های گذشته لیگ جذابی را شاهد باشیم؛ لیگی که همه از تماشای آن لذت ببرند.

وی درباره اینکه باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار خواهند داد، گفت: مشکل کاملا حل شده است اما یک عزم جدی را می‌طلبد. دو ماه سخت را در شهریور پیش رو داریم. هم بازی‌های هانگژو و هم رقابت‌های مقدماتی المپیک را خواهیم داشت و امیدوارم کمک کنند تا این دو ماه سخت را پشت سر بگذاریم. تیم ما هم دیر تشکیل شده است و هم بازی‌های دوستانه زیادی نداشتیم.

سرمربی تیم امید ایران اضافه کرد: تورنمنت عراق به تیم امید ایران کمک کرد اما شرایط سختی برای ما بود. در این دو ماه امیدوارم باشگاه‌ها به ما کمک کنند تا بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. در آینده شرایط بهتر خواهد شد و تمام برنامه تیم امید را در فیفادی اجرا خواهیم کرد تا باشگاه‌ها متضرر نشوند.

عنایتی افزود: مربی پرتغالی در اردوی ترکیه به ما اضافه خواهد شد. هنوز رقیبان ما در این اردو مشخص نشده‌اند که ظرف دو سه روز آینده مشخص می‌شود.

وی درباره حضور تیم امید در رقابت‌های غرب آسیا به میزبانی عراق گفت: قرار نبود در تورنمنت عراق قهرمان شویم و جام بیاوریم. من پنج روز با تیم امید ایران تمرین کردم که سه روز آن فقط به کارهای تئوری پرداختیم. این تورنمنت به‌یکباره جدی شد. با تمام شرایطی که داشتیم توانستیم در این جام به مقام نایب قهرمانی برسیم که فکر کنم نتیجه بسیار خوبی است. در ضربات پنالتی مغلوب میزبان شدیم. تیم‌های دیگر پنج یا ۶ ماه در کنار یکدیگر بودند و فقط ایران بود که بازیکنانش کمتر از یک هفته دور هم جمع شده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha