معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در هنرستان‌ها داریم که معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز -یکشنبه ۱۸ تیرماه- در آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد که نخستین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد حالا در دومین دوره نیز با موفقیت به کار خود پایان داده است.

هر چند به هنگام سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برق سالن جلسات رفت اما وی در سخنان کوتاهی ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در هنرستان‌ها داریم که معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود.

وی ضمن تقدیر از دختران آینده‌ساز ایران زمین به بخش پایانی در آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» اشاره کرد و گفت: انشاالله بخش پایانی این رویداد که با مشکل ناخواسته همراه شده است به زودی برطرف خواهد شد و برگزیدگان آن اعلام شود.

معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود

یکی از حاشیه های این مراسم قطع برق زمان اجرای تئاتر در فرهنگسرای نیاوران بود که هنرمندان را مجبور با نور گوشی های حاضران نمایش خود را که با موضوع اعتیاد بود اجرا کنند، پس از آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  و چند مسئول دیگر با استفاده از چراغ قوه گوشی ها بر روی سن رفتند تا از چند برگزیده این مراسم تقدیر کنند.

داوری های رویداد نیز با مشکل مواجه و قرار شد اسامی برخی از برگزیدگان در سایت این رویداد اعلام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha