۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85165159
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۸۰ برند مطرح کشور در نمایشگاه پوشاک ایرانی بانوان همدان حضور می‌یابند

همدان- ایرنا- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: همزمان با روز ملی حجاب و عفاف خاص ترین نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان با حضور ۸۰ برند مطرح کشور در هتل پارسیان بوعلی همدان گشایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن تجارت استان همدان، احمد شانیان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلای بانوان با هدف ترغیب طراحان به ارائه ایده‌های جدید برای دستیابی به الگوهای نوین و ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی در استان همدان برگزار می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه و ۸۰ برند مطرح فعال در تولید محصولات ویژه حجاب و عفاف از استان های قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان حضور دارند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه لباس و پوشاک ایرانی برای عموم رایگان است افزود: طراحان و تولیدکنندگان، لباس های مومنانه، عفیفانه و زیبای خود را با قیمت مناسب عرضه کرده و شهروندان می توانند نیازهای خود را تامین کنند.

شانیان توضیح داد: این نمایشگاه از روز ۲۱ تا ۲۴ تیرماه دایر می‌شود و ساعت بازدید در ۲ نوبت صبح ۱۰.۳۰ تا ۱۴ و عصر ۱۷.۳۰ تا ۲۲ است.

وی اظهار داشت: همایش دختران همدان با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی در روز نخست این رویداد برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان تاکید کرد: مراسم افتتاحیه در هتل ‌پارسیان بوعلی روز ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha